joi, 22 aprilie 2010

Ce ne dorim cu adevarat in viata?!


  Pentru a gasi raspunsul la aceasta intrebare relativ simpla trebuie in primul rand sa fim sinceri cu noi insine.Am putea face o lista cu ce ne dorim cel mai mult si probabil ca lista ar arata astfel:

1.sa slabesc cateva kilograme;

2.sa castig mai mult;

3.sa-mi construiesc o casa mare ;

4.sa am copii;

5.sa ma ocup de pacea in lume;

6.sa stopez foametea in tarile subdezvoltate;

7.hmm sa-mi gasesc dragostea adevarata ;

8.sa am o gradina organica;

9.sa-i invat pe altii despre foloasele gradinii organice;

10.sa ma ocup de o gradina organica in centrul orasului...

Recitind lista ati putea descoperi cu uimire ca ceea ce va doriti cel mai mult este legat de gradini organice.Dar oare sa fie cu adevarat asa?Poate dupa ce va ocupati de celelalte puncte ale listei veti avea timp si de ingrijirea unei gradini organice...timpul ne-a aratat ca daca ne urmam adevaratul scop in viata ( oricare ar fi el),celelalte nevoi se succed firesc.Acest lucru nu inseamna neaparat sa demisionam,sa ne parasim familia si sa exploram Kilimanjaro.

 Pe de alta parte,veti descoperi ca anumite puncte ale listei nu depind numai de dumneavoastra,asa ca puteti sa le taiati de pe lista.Mentineti pe lista numai dorintele pe care le puteti controla.Evident ca exista si fortele exterioare care ar putea sa puna piedici in indeplinirea dorintei,dar exista un singur lucru asupra caruia aveti control absolut si anume propriile actiuni.

Dorintele noastre se indeplinesc zi de zi iar viata noastra este cu adevarat implinita cand nu suntem nevoiti sa spunem " N-am facut niciodata ceea ce-mi place in viata".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu